Wednesday 26 October 2011

sikit-sikit...lama-lama jadi pandai....

hehehehe...
tau x knape aku ckp cm tu??e'eh...jap saya...jap aku...tp xpela...ni kan blog aku...suke ati la kan..hik3...
haaa....ni....sal entry tebaru...sikit2 lame2 jd pandai???maksud die???...
entry ni xde maksud pon..kalo cr lam kamus dewan edisi istimewa pon xkan dapat tau ape maksud die..kerh3...tanak mrapu~~~..

aku cume nak cakap......

aku da tau wat mendalah2 mcm org len...hahahahahaha..mane aku blajar????haaa....jawapan die....aku google2 smpai merekah-rekah bijik mate ni haaaa.....

( mate merekah-rekah...mulut tengange-ngange ^_^ )
                                      
tu baru sikit....aku da bosan da....ahhahaha..cepat noo bosan errkk???tp xpelah..jnji da len dr yg len...hehehehhe....

No comments:

Post a Comment