Wednesday 26 October 2011

dadam tekena!!!

alkisah bermula pabila dtg satu idea giler nak pekenekan anak buah aku...muhammad adam harith daniel yg dikenali sebagai SUSPEK...hikhikhik....suspek ni bru bgn tido...aku umpan die ngan choclate...tp die tanak....yerrkkk!!!!.... die kate sbb choclate tu itam legam cm bontot kuali..ahhahahahahahahahahaha....nak dijadikan cite, ms otw nak lek umah smalam aku ade terbeli satu gule2 ni...alaa...pemes gule2 ni dulu...

ni haa gule2 nyee...

ingat x kat gule2 ni???
tp aku x beli yg ni...aku beli yang plastik kaler ijau...n rase die masam sikit...kerh3...hehe...pastu aku bg kat die...mule2 die mcm tanak...die duk men2 kat mulut die...skaliiiiiiiii....amekkkaauwww!!!hahahahahahha....aku  gelok sampai nak teburai gigi!!...ahahahahhahahaha......

cube korang bayang sambil tgk gambar kat bawah ni....
kecur air liur!!!masam kot!!!...
....ahahhahahahahha....



tgk sini!!!!(mimik muke suspek yang mule2 cm comei je)

HARAP MAAP....VIDEO XMO IDOP...
hahahahahaha...wat spoill je kan!!!tp xpelah..da penat aku naip kan..xkan nk delete...post je laa...hahahahhaa..ngeng!!!m(-__-)m

No comments:

Post a Comment