Monday 31 October 2011

prektikum.....perktikum......preekkk...prekkkk....preekkkkk

bunyi macam x sedap kan???mmg SGT x sedap!!!!!!!! sbb ape???byk sbb die...xlarat nak mikir panjang2....cume yg pasti aku akan berprektikum di SK KUBANG KERIAN 1, KOTA BHARU... selama 30 hari mengikut kalendar tahun 2012.......mule2 aku sorang je daftar nama kat skolah tu...tibe2 lg 2 org dak math masuk...kire ok la...sbb kenal same sndri.....risau gak sbb aku sorang2 je dr opsyen aku...wuuuuuuu....risau...gedebo...sume melekat sebati dlm diri neh.....HARUS GEMBIRA DIDALAM DUKA.....hahahahaha.....mencikkk!!!!!!!!


setengah jam kemudian.....................

aku dapat kol dr dak kelas aku....faghoh a.k.a sawatdikap.....die ckp...hello bihah....aku isi kat skolah ang....aku mampu iakan je sbb ms tu bibir tgh tebal sbb makan sambal yg pedas giler kat NASI ULAM CIKGU......xleh nak ckp byk.....uhuhuhu...pastu aku malas nak care dah....sbb aku rasa wat sorang2 pon oke walo hati sesak dengan pernafasan........ahahhahahaha....tp aku lg suke kalo ade geng....tp geng aku tu pon dalam dilema......malas nak ckp panjang......cuma yang pastinye.....




S.K. KUBANG KERIAN 1
tunggu cikgu datang tauuu!!!!!!!!!!!!(miahahaha...)

macam gini la rupe aku slame 30 hari nanti...ahahhahahahahahahahha







No comments:

Post a Comment