Monday 7 January 2013

DUA KOSONG SATU TIGA

habibi ya habibi....... habibi ya maulanaa!!!....

selamat tahun baru orang putih ku ucapkan kepada semua pembaca-pembaca tegar blog huduh serupa hape ini....hahahahahaha..... Bila bosan ni macam2 rasa nak luahkan idea... tapi bila ngadap je si JIBEK busuk ni, apa satu idea pon tak nak keluar... aku pon x faham kenapa..pppfftttt!. ok.. berbalik pada DUA KOSONG SATU TIGA.... 2013... apa yang ada dengan 2013?? haaaaa..... macam2 ada baq hang!! antaranya..... meh aku list kat bawah ni ea....

  • pertama-tamanya ialah umur aku dah 24 tahun kawang2........dua pat, dua lime, dua nam, dua tujuh..ohmaiiii!!!30???-______-"
  •  keduanya ialah aku sudah berada di tahun akhir yang sarat dengan kerja2 seperti kajian tindakan, praktikum dan sebagainya!
  • ketiganya aku bakal menghabiskan pengajian yang tempohnya lama nak mampoih!!! yaktu 5 tahun setengah!!!
  • keempatnya aku bakal mendapat 3 orang anak kelinchi baru....hahahahaaha!! kelinchi tu fruit child okeiii~hahahahha!
  • kelimanya, dengar2 elaun bakal guru ni meningkat! ini aku SUKA!!!ahhahahahahahahaha
  • keenamnya aku masih lagi berfikir-fikiran........
  • begitu juga dengan yang ketujuh, kelapan, kesemilan dan kesepuluh...........

walaupunbagaimana, dua kosong yang lain masih lagi mengganggu dua kosong satu tiga..... tiada apa yang boleh di ubah melainkan kita sendiri nak berubah... ye dakkk?? tapi kalau ada mereka-mereka yang jealousyy jelly2 dengan iteeww, itewww sikit kuman pon x kesah walo itewww leh jd mereng last2 tu...ahahahahahahahahhaha!!!

xlarat dah nak merapu...kahkahkah..ok bai!


No comments:

Post a Comment