Sunday 2 December 2012

sebatang pokok kelapa tak kan berubah menjadi dua :)

ntah kenapa malam ni aku rasa macam nak imbau balik kenangan2 yang dah pernah aku lalui buat kesekian kalinya....(!@#$%..ayat ape la aku ngomel ni)..hahaha....ntah la erk, tiba2 dtg idea nak bukak balik xternal hardsk yang da dustbin ckp mai, aku cakap go tu... bukak punyer bukak semua terkeluar...dr zaman kurus sehingga la aku gemuk gedempol like now..hahahaha...video demi video aku bukak...aku tgk.. gambar demi gambar aku tatap..ya Allah!!... aku rindukan mereka! mereka yang pernah hadir dalam hidup aku.... mereka yang pernah membuat aku ketawa...aku gembira..xlupa juga mereka yang pernah buat aku sedih...aku ingat weh!!!...walo korang tgk aku ni jenis blur x tau hala tuju...hahahhaa....tapi ada juga mereka yang sudah lari dr hidup aku... lari semahu-mahunya... sehingga kan memang dah tak ada peluang untuk aku mengimbau balik kenangan bersama mereka lagi..oucchhh! sedih!! namun aku redha :).... semua yang terjadi sudah ditetapkan-Nya.....

Tgk hijau, tengok biru, itu sudah cukup..ok bye!




No comments:

Post a Comment