Wednesday 14 December 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU

02-12-2011
2100
Tampoi, Johor Darul Takzim

terjalinlah ikatan suci dua sejoli ini sebagai sepasang suami isteri yang sah setelah dinikahkan oleh seorang kadi yang sangat lawak dan mendebarkan semorang..hahaha...kadi ini berjaya menundukkan semorang apabila ditujukan beberapa soalan yang aku pon tataw ape jawapan die...sume pakat merah tlinga...ahahahahahha....dan yang paling aku x leh na tahan gelak bile kadi tu suh abg aku menyahut "ya" apabila dibacakan satu baris ayat tu tp  bleh plak abg aku membatukan dirinya...ahahahhaha.....smpi kan kadi tu tanye, 'awak ke saya yg nak kawen'..hahahaha...semorang gelak...hadoiiii..nebes tahap danger la kot abg aku pon...hihihi...malas lah nak cakap banyak...secebis memori ade kat bawah...hehehe....

nyesal ckp secebis memori....gmbar pon da jd bercebis-cebis (*-*)

okeh..tanak upload dah..ahhahahaha..ok bai!






       

No comments:

Post a Comment