Thursday 17 November 2011

SEMESTER 4

aiyayyayayyayaya!!!!!!
sume perasaan nak kena n wajib ada sekarang neh..hepi...sayu..pilu..girang...terkataless sume ada lah...hehehhee...dah tamat pon semester 4 ntuk tahun ni...bakal bercuti selama sebulan 12 hari pulak besama kluarga tecintashhhh!!!!(walopon sorang habuk xdak kat umah)
aku nak sgt sem 4 ni habes ngan LAJU2!! sbb da xtahan sgt dah...mcm2 hal jadinye........poblemo2 besepoh2 baq hang....tp aku teruskan hidup demi masa depan..hihihi....banyak yang manis,pahit,tawaq habiaq dan sebagai-bagainye da aku tempuhi...smpi da ilang deria dah....
alhamdulillah jugak sbb.....apa yang aku ingin kan ntuk semester ni sume da hampir tercapai,tercapai dan xtercapai.....biasala kan...kehendak melebihi nafsu neh...x jugak la aku penuhi...haha...ntuk kali ni aku jugak hepi sbb byk berjalan-jalan kesana kemari mengikut rentak irama terkini.....sat p key ell..sat p mlaka...sat p joho....sat p situ..p sini..p mai...p mai...tang tu jugak kan....
so, aktibiti ntuk cuti ni ialah mengembalikan berat badan ideal....babysittr 4 my nephew n niece....mastercher for my lebim u lebim me AYAH......M.E 4 my brother's wedding dan menjadi kartun ntuk sepupu kupu2 ku kat umah..ehehehehhe...itu saje lah pembebelan ntuk ari ni.....(^^,)

wooaaa...SERONOKNYA CUTI...........fillim2 gituuu noxxz~




No comments:

Post a Comment